روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی


فرماندار قوچان گفت: 86 پروژه کلنگ زنی و افتتاح درمجموع بااعتباری بالغ‌بر20 میلیارد تومان در ایام دهه فجر در سطح شهرستان قوچان انجام خواهد شد.
علیرضا قامتی با اشاره به 86 پروژه کلنگ زنی و افتتاح درمجموع بااعتباری بالغ‌بر20 میلیارد تومان در ایام دهه فجر در سطح شهرستان قوچان افزود: در بخش افتتاح 79 پروژه بااعتبار 17 میلیارد و 860 میلیون تومان و در بخش کلنگ زنی 7 پروژه بااعتبار 2 میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک و دارایی در حوزه‌های راه و شهرسازی، بهسازی راه روستایی، بهداشت و درمان، شبکه‌های روشنایی و برق‌رسانی، گازرسانی، آب و فاضلاب روستایی، زیرساخت‌های مخابراتی، جهاد کشاورزی، مسکن مهر انجام خواهد شد.
فرماندار قوچان ادامه داد: حدود 20 میلیارد تومان پروژه دیگر شامل 4 پروژه دانشگاهی و بهداشتی و درمانی مانند: مرکز شیمی‌درمانی، تجهیز آی سی یو و تکمیل پروژه ساختمان زنان و زایمان بیمارستانی در حال اجراست که تا پایان سال 95 به اتمام خواهد رسید.
وی در خصوص گازرسانی روستاهای سطح شهرستان قوچان خاطرنشان کرد: 74 پروژه گازرسانی در محورهای داغیان، هودانلو و شفیع با 30 الی 60 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است و 33 روستای منطقه عمارت، یدک و جوزان باقی‌مانده است که انشاء ا... بخشی از آن تا پایان سال 96 و مابقی تا پایان سال 97 به بهره‌برداری خواهد رسید، که عملاً بالغ‌بر ۹۶ درصد روستاهای سطح شهرستان گازرسانی خواهد شد و اندکی از روستاهای باقی بخش باجگیران در دستور کار قرار خواهد گرفت.
رئیس شورای اداری قوچان ایجاد خانه سبز را اقدامی مناسب برای این شهرستان دانست که پس از مشهد دومین شهر استان در این زمینه محسوب می‌شویم و تصریح کرد: در حوزه امنیت با کاهش 10.5 درصدی جرائم روبرو بوده و علاوه بر کاهش جرائم خشن افزایش کشفیات به‌ویژه در حوزه مواد مخدر را شاهدیم.
وی بابیان این مطلب که سختی آب شرب قوچان مشکل خاصی ندارد گفت: در بازدیدهای که انجام شد مشخص گردید در استان خراسان رضوی بعد از مشهد، بهترین تصفیه‌خانه مربوط به شهرستان قوچان است و کیفیت این آب برای شرب ازنظر بهداشتی مورد تائید مسئولین آزمایشگاه و کارشناس شبکه بهداشت قرارگرفته است و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

 


  
منبع : روابط عمومی فرمانداری قوچان
۹۵/۱۱/۱۶
حسین جاهدناوخ