روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی


فرماندار قوچان گفت: دهیاران پل ارتباطی مردم با بخشداران و مجموعه دستگاه‌های اجرایی و سفیران حوزه عمل هستند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری قوچان، جلسه آموزشی کارآفرینی و اشتغال‌زایی روستایی با حضور علیرضا قامتی فرماندار شهرستان، ریحانی بخشدار مرکزی و جمعی از دهیاران بخش مرکزی و باجگیران در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار قوچان در این جلسه ضمن تقدیر از دهیاران و شوراهای روستاهای بخش مرکزی و باجگیران جهت برگزاری جلسات خوب و منظم در چند ماه گذشته گفت: دهیاران پل ارتباطی مردم با بخشداران و مجموعه دستگاه‌های اجرایی و سفیران حوزه عمل هستند.
وی بابیان این مطلب که باید در تمامی حوزه‌ها مطالعه خود را بالا ببریم و بدون داشتن اطلاعات لازم در مورد مسائل مختلف اظهارنظر انجام ندهیم اظهار داشت: طبیعت انتخابات انتقاد کردن منصفانه از عملکرد دولت‌ها است، ولی متأسفانه و با نزدیک شدن به انتخابات شاهد بی‌اخلاقی‌ها و هجمه‌های فراوانی به عملکرد و فعالیت‌های مجموعه دستگاه‌های اجرایی و ناملایماتی‌های غیرمنصفانه در حوزه‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی و مجازی نسبت به دولت هستیم.
علیرضا قامتی بابیان این مطلب که هیچ دولتی کامل نبوده و نیست و ما نیز منکر وجود مشکلات و اشتغال در سطح جامعه نیستیم اضافه کرد: باید بستر سرمایه‌گذاری و شغل ایجاد شود تا اشتغال‌زایی نیز انجام شود، اما در همین شرایط نیز ما مسئولیت پذیرفته‌ایم و همه تلاشمان را انجام خواهیم داد تا به وعده‌هایمان به مردم عمل نماییم.
فرماندار قوچان بابیان اینکه باید در تمامی حوزه‌های مختلف کشور صادقانه باهم بحث کنیم گفت: با تلاش‌های فراوان گروه دیپلماسی و راهنمایی‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری توانستیم در عرصه بین‌المللی خود را به جهانیان ثابت نماییم، در حوزه کشاورزی به خودکفایی رسیده‌ایم، در حوزه اقتصادی توانسته‌ای از شاخص منفی به مثبت دست‌یابیم که همه و همه نشان از همت و فعالیت فراوان نیروهای همین نظام است.
وی به انجام پروژه‌های زیرساختی در سطح شهرستان قوچان اشاره کرد و اظهار داشت: در سه سال گذشته باوجود تمامی محدودیت‌های مالی و اعتباری توانسته‌ایم 200 هزار مترمربع و برابر با کل آسفالت 30 سال گذشته در سطح شهرستان آسفالت انجام دهیم، خوشبختانه در بخش گازرسانی نیز اکثر روستاها گازرسانی و یا در حال گازرسانی هستند و فقط 12 روستا گاز کشی ندارد که مشکلات آن نیز حل خواهد شد.
رئیس شورای اداری قوچان با اشاره به برگزاری هم‌زمان دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در سال آینده اظهار داشت: جهت حضور اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رأی و حضور حداکثری در انتخابات برنامه‌ریزی کنید و از افراد دارای توانمندی مدیریتی، باسواد و خلاق درخواست کنید تا در عرصه انتخابات حضور به هم رسانند.
وی بابیان این مطلب که رعایت قانون باید اولویت اصلی کاری شما در انتخابات پیش رو باشد افزود: سعی کنید مسائل اخلاقی را سرلوحه کاری خود قرار دهید و به‌هیچ‌وجه از امکانات دولتی له و یا علیه شخص و یا کاندیدایی خاص استفاده نکنید که علاوه بر حرام بودن تخلف قانونی نیز هست و در صورت مشاهده با متخلف بر خود خواهد شد.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان قوچان استفاده از همه امکانات دولتی و دستگاه‌های اجرایی را در امر انتخابات الزامی خواند و خاطرنشان کرد: باید همه امکانات شوراهای اسلامی شهر جهت انتخابات شهر و همه امکانات دهیاری‌ها و شوراهای روستا جهت انتخابات روستاها در اختیار ستاد انتخابات قرار گیرد تا با محدودیت منابع روبرو نشویم و انتخاباتی سالم و درخور شأن و با حضور حداکثری مردم همچون انتخابات‌های گذشته در سطح شهرستان برگزار نماییم.

 


منبع : روابط عمومی فرمانداری قوچان
۹۵/۱۲/۰۸
حسین جاهدناوخ