روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قوچان گفت: رقابت‌های کشتی با چوخه نوروزی در جوار امام‌زاده امام باد باجگیران قوچان پایان یافت.
رضا برومند در گفتگو با خبر نگار ایلنا در قوچان اظهار کرد: رقابت‌های کشتی با چوخه نوروزیامام‌زاده امام باد جام شهید حسین‌نژاد با حضور ۱۰۰ کشتی‌گیر در قالب ۷ تیم در گود چوخه امام باد قوچان برگزار شد و با مشخص شدن نفرات بر‌تر چهار وزن این رقابت‌ها به پایان رسید.
وی با اشاره به حضور تیم فاروج از خراسان شمالی در این رقابت‌ها افزود: تیم‌های شهرستان‌های مشهد، چناران، قوچان، باجگیران، فریمان، درگز وکشتی گیرانی از روستاهای بخش‌های مرکزی و باجگیران از شهرستان قوچان نیز در این رقابت‌ها حضور داشتند.
رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان با اشاره به استقبال فراوان از نخستین دوره رقابت‌های کشتی با چوخه امام باد خاطرنشان کرد: حدود۵ هزار نفر از این مسابقات که به صورت صبح و بعدازظهر برگزار شد دیدن کردند.
برومند یادآور شد: در پایان رقابت‌های کشتی با چوخه امام باد، علی شاهوردی از تیم باجگیران، علی لعل نظام از تیم چناران و صادق منصف از تیم قوچان به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم وزن ۷۰ کیلوگرم را کسب کردند.
وی افزود: در وزن ۸۰ کیلوگرم ابوالفضل عالمی از تیم قوچان در جایگاه نخست و مرتضی احدی از تیم چناران و مهدی فیضی از تیم مشهد نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
برومند خاطرنشان کرد: مصطفی نیمروزی از تیم قوچان، عباس زاهد از تیم فریمان و محسن قربانی از تیم قوچان در وزن ۹۰- کیلوگرم و احمد میرزا پوراز تیم چناران، حجت رهنما از تیم قوچان و قاسم احمدی از تیم چناران در وزن ۹۰+ به ترتیب کشتی گیران بر‌تر اوزان خود در نخستین دوره رقابت‌های کشتی با چوخه نوروزی در امام‌زاده امام باد قوچان بودند.
همچنین بصورت تیمی بر اساس نتایج تیم‌های قوچان و چناران و باجگیران به مقام اول تا سوم دست یافتند.
یادآوری می‌شود: در این دوره از جام کشتی باچوخه امام باد که با عنوان جام شهید مراد علی حسین‌نژاد و شهدای باجگیران برگزار شد، هزینه‌های جوایز و پشتیبانی مسابقات بر عهده خانواده شهید حسین‌نژاد بود.

۹۲/۰۱/۰۹
حسین جاهدناوخ