روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

جناب آقای شوشتری نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی درنشست تخصصی استاندارخراسان رضوی باشورای اسلامی ومدیران اجرایی شهرستان ،اظهار کرد: شهرستان قوچان با اهدای بیشترین تعداد شهید نسبت به جمعیت خود به انقلاب و با تاریخ کهن و میراث عظیم فرهنگی و اقتصادی وظرفیت‌های موجود قابلیت تبدیل شدن به فرمانداری ویژه را دارد که این طرح مصوبه هیئت دولت را نیز دارد.

نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ظرفیت‌های زیاد این شهرستان با توجه به موقعیت جغرافیای و قرار گرفتن در نزدیکی مرکز استان فرصت خوبی را برای سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی در این شهرستان را فراهم آورده است.

جناب آقای شوشتری افزود: این شهرستان قابلیت دریافت صنایع سرریز از شهر مشهد با توجه به اشباع صنعتی این کلان شهر را دارد که باید به این موضوع توجه کامل داشت ضمن اینکه کلیه شرایط حمایت از سرمایه گذاران در سطح شهرستان فراهم شده است.

وی به جمعیت 16500 نفری دانشجویی این شهرستان اشاره کرد وگفت : قوچان به عنوان دومین اولویت بعد از مشهد در جهت تحصیلات تکمیلی در استان مطرح است و وجود این تعداد دانشجو و مراکز علمی نشانگر تبدیل شدن قوچان به قطب علمی استان است لذا ایجاد مجتمع عالی سلامت از اولویت‌های این شهرستان است که اقدامات اولیه آن انجام شده و نیاز به پیگیری مسئولان استانی دارد.

نماینده مردم قوچان درمجلس شورای اسلامی بیان کرد: متاسفانه در حال حاضر هیچ یک از روستا‌های بخش باجگیران قوچان گاز ندارند که با توجه به گزینه‌های انتقال گاز از داخل و خارج کشور گاز رسانی به این بخش از ضروریات شهرستان است.

وی تصریح کرد: در بحث ایجاد منطقه ویژه اقتصادی با توجه به سرمایه گذاری‌های انجام شده دولت در سال‌های اخیر در شهرستان و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود الزامی است و مسئولان استانی توجهات کامل را در ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در محل شهرک صنعتی شماره 2 این شهرستان داشته باشند.

وی افزود: در حال حاضر 8 کیلومتر از مسیر انتقال آب از سد تبارک به تصفیه خانه شهرستان از طریق کانال صورت می‌گیرد که علاوه بر مشکلات بهداشتی سبب هدر رفت آب مورد نیاز شهرستان است که باید هرچه سریع‌تر در رفع این مشکل اقدام گردد.

 

 

  

 

 

 
۹۳/۰۴/۲۹
حسین جاهدناوخ