روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

کد خبر: ۳۶۱ /هادی شوشتری: فرآیند دانشگاه آزاد رو به رشد و مثبت است

تهران-ایسکانیوز،پلاس+/  با توجه به اینکه طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد به زودی در صحن مجلس قرائت می شود، باید دید که آیا گزارش منصفانه نوشته شده و یا جهت دار است. با این وجود 

به کمک نمایندگان مجلس عملکرد یکساله ی میرزاده و سطح علمی دانشگاه آزاد را مورد بررسی قرار داده ایم. هادی شوشتری عضو کمیسیون امنیت ملی نمایندگان مجلس، با بیان اینکه تمام هدف ما، رسیدن دانشگاه آزاد به خواسته هایش است، عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با کمک های فراوانی که کرد، موجب شد تا برخی از مشکلات اموری دانشگاه برطرف شود. در حقیقت باتوجه به وضعیت فعلی دانشگاه آزاد و پذیرفتن آقای میرزاده به عنوان ریاست دانشگاه و فرآیند مثبت و رو به رشدی که وجود دارد، ما باید دست به دست هم بدهیم و به مدیریت دانشگاه آزاد کمک کنیم تا بتواند به اهدافش برسد، همچنین در تمامی امور به یک بهینه سازی دست پیدا کند.

شوشتری سطح علمی دانشگاه آزاد را بسیار بالا دانست و در این باره گفت: متاسفانه دانشگاه آزاد یک دوره ی گسترش کمی را پشت سر گذراند و امروز توانست وارد یک دوره ی رشد کیفی عالی بشود.

او در ادامه افزود: زمانی که دانشگاه آزاد را از طیف به اصطلاح تاسیسات فیزیکی می بینیم و آن را با هیات علمی مقایسه می کنیم، می بینیم که فرآیندی رو به رشد و رو به مثبتی را طی کرده ایم.

عضو کمیسیون امنیت ملی نمایندگان مجلس، میرزاده را از مجرب ترین مدیران جمهوری اسلامی ایران دانست و در این باره گفت: آقای میرزاده رده های مختلف مدیریتی را در سطوح عالی طی کرده است. همگان می دانند که ایشان از مجرب ترین مدیران نظام است. در حقیقت معاون رئیس جمهور ، مدیر سازمان برنامه ریزی کشور و معاون اجرایی نخست وزیر هر کدام در دوره ای ساختار اجرایی کشور را پشت سر گذاشته اند. از این رو ایشان هم تمامی ساختارهای اجرایی کشور ار در رده های بالا طی کرده اند.

او در ادامه افزود: با توجه به مدیریت خوب آقای میرزاده دانشگاه آزاد دارای جایگاه ویژه ای در سطح کشور شده است. بنده معتقدم که باید به آقای میرزاده کمک کنیم تا به اهداف بالاتری برسیم.

شوشتری با بیان اینکه طرح تحقیق و تفحص نباید سیاسی باشد، افزود: در مجموع باید به مدیریت فعلی دانشگاه آزاد کمک کرد و تمامی هدف ما این مسئله است و گزارش تحقیق و تفحص به هیچ عنوانی نباید سیاسی باشد.

۹۳/۰۸/۲۴
حسین جاهدناوخ