روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

علیرضا یاقوتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قوچان، درباره بحث ساماندهی رودخانه اترک در این شهرستان اظهار داشت: طرح ساماندهی رودخانه اترک که از دغدغه‌های مردم و شورای این شهر است شروع شده است.

یاقوتی بیان داشت: تا بحال چندین جلسه با کارشناسان مربوطه در این زمینه داشته‌ایم، طرح‌ها و پیشنهاد های خوبی هم در این مورد ارائه شده بود که متاسفانه تعدادی از آنها در عمل قابلیت اجرا نداشتند و مورد موافقت قرار نگرفت.

وی تصریح کرد: رودخانه اترک از نظر امور آب استان جزو رودخانه‌های وحشی محسوب می‌شود که به دلیل سیل خیز بودن اجازه هیچ گونه اجرای طرح در کف آن داده نمی‌شود و به همین دلیل بسیاری از طرح‌های ارائه شده رد شده است.

عضو شورای شهر قوچان با بیان اینکه از کف این رودخانه فقط در جهت زیبایی از قبیل نورپردازی و آبشاری ساختن مسیر آب می‌تواند استفاده شود تاکید کرد: خوشبختانه ساماندهی حاشیه رودخانه اترک با اجرای بازسازی یک طرفه آن آغاز و عملیات اجرایی طرف دیگر نیز در حال پیگیری است.

رئیس کمسیون توسعه و عمران و سرمایه گذاری شهرستان قوچان تصریح کرد: در این این طرح در حاشیه رودخانه رینگ دوچرخه سورای محل بازی کودکان و استقرار خانواده‌ها چند ساختمان خدماتی و دو منطقه جهت پارکینگ پیش بینی شده است که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد اجرایی شدن آن باشیم.

وی در پایان بیان داشت: شهرستان قوچان دارای ظرفیت‌های زیادی در زمینه توسعه و سرمایه گذاری بخش خصوصی است و شورا آمادگی حمایت کامل از این بخش در زمینه توسعه شهری و سرمایه گذاری در راستای نیازهای شهرستان را دارد.

از سایت قوچانی

۹۳/۱۰/۱۵
حسین جاهدناوخ