روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

 علیرضا حسن پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان قوچان به عنوان مشاور دکتر حسینی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی منصوب شد

     مراسم تودیع و معارفه ی علیرضا حسن پور و سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان قوچان با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و مشاور امور پارلمانی اداره کل اموزش و پرورش خراسان رضوی 22دی ماه1393 در محل نمازخانه اداره آموزش و پرورش شهرستان قوچان انجام شد.

    در این مراسم که اعضای شورای اداری اداره آموزش و پرورش شهرستان قوچان حضور داشتند معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل اموزش و پرورش خراسان رضوی  ضمن  تبریک اعیاد و هفته ی وحدت از زحمات خالصانه علیرضا حسن پور در طی 11ماه اخیر تقدیر و تشکر کرد.

     دکتر کاظمی با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) با این مضمون که: 

«هر کس آنچه را میان او و خداست اصلاح نماید، خداوند آنچه را بین او و مردم است اصلاح خواهد کرد» راز و رمز موفقیت هر مدیر را در هر مقام و موقعیتی داشتن نگاه خدایی دانست.

    معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل اموزش و پرورش خراسان رضوی  ضمن تقدیر از زحمات علیرضا حسن پور در اداره آموزش و پرورش شهرستان قوچان او یکی از توانمند ترین و بهترین مدیران اجرایی آموزش و پرورش استان خراسان اعلام کرده و خاطرنشان با توجه به ظرفیت بالای مدیریتی او در مسائل اجرایی کرد مدیر کل استان حوزه ی وسیع تری را برای فعالیت ایشان در نظر گرفته و به عنوان مشاور مدیر کل منصوب کرد.

   دکتر کاظمی با اشاره به تلاش های تیم مدیریتی اداره آموزش و پرورش قوچان در یک سال اخیر، هماهنگی و وحدت به وجود آمده دربین همکاران فرهنگی  شهرستان قوچان و نیز پذیرش پیشنهاد مدیر کل جهت تصدی پست جدید را نشانه ی روحیه ی ولایت مداری و ولایت پذیری حسن پور دانست.

   وی در ادامه با اشاره سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان قوچان حامدیان را یکی از همکاران کوشا، متواضع، مومن و ارزشی معرفی کرده و برای ایشان آروزی توفیق جهت اداره امور اداره آموزش و پرورش قوچان کرده و ابراز امیدواری کرد با تدابیر خردمندانه خود روند رو به رشد آموزش و پرورش قوچان را حفظ نماید.

   در ادامه مراسم مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان قوچان ضمن تشکر از حضور دکتر کاظمی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و شاکری مشاور مدیر کل  از حضور همکاران در این مراسم تقدیر و تشکر کرد

    علیرضا حسن پور با اشاره به تلاش های شبانه روزی همکاران در اداره آموزش و پرورش شهرستان قوچان؛ کسب مقام اول استانی در  مدیریت مشارکتی و پارلمان مجازی و نیز توفیقات به دست امده در مسابقات نوجوان خوارزمی و فرهنگی و هنری را حاصل تلاش و وحدت مجموعه ی مدیریت امئوزش و پرورش شهرستان قوچان دانست.

   مشاور مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه ضمن آرزوی توفیق برای حامدیان سرپرست اداره آموزش وپرورش به کارشناسان با تجربه ای اشاره کرد که در در طول یک سال اخیر در اداره گرد هم آمده اند و از سرپرست اداره خواست تا با حفظ انسجام؛ ادامه دهنده ی توفیقات اداره آموزش و پرورش قوچان باشد.

    علیرضا حسن پور تهیه ی نقشه ی جامع اردوگاه احد با حمایت معاون پرورشی وزارت آموزش وپرورش؛ بازسازی سینما دانش قوچان با به تایید رساندن نظام مهندسی و جذب اعتبار؛ برنامه ریزی ایجاد مرکز خدمات درمانی فرهنگیان جهت ارائه ی خدمات پزشکی و دندان پزشکی؛ تکمیل استخر دانش اموزی و ... را از جمله کارهای انجام شده در مدیریت خود معرفی کرد.

   در نهایت علیرضا حسن پور با تشکر از حسن نیت مدیرکل  برای کلیه ی همکاران اداره آموزش و پرورش شهرستان قوچان آروزی توفیق و سربلندی کرد.

  در پایان حامدیان نیز ضمن خیر مقدم حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و مشاور مدیر کل ابراز امیدواری کرد در مدت سرپرستی اداره آموزش و پروش شهرستان قوچان بتواند ادامه دهنده ی توفیقات اداره اموزش و پرورش باشد.

۹۳/۱۰/۲۴
حسین جاهدناوخ