روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

شهردار قوچان ، معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در شهرداری قوچان ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، محمد صالحی‌فرد صبح امروز در مراسم تجلیل از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال شهرداری قوچان در سالن اجتماعات کتابخانه امام رضا (ع) این شهرستان اظهار کرد: در ساختار جدید شهرداری‌ها 108 وظیفه بر عهده آنها گذاشته شد که مهمترین ارگان در حوزه مسائل شهری به شمار می‌آید و به طور تقریبی به حوزه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی ورود پیدا کرده‌اند.

وی با اشاره به این موضوع که در گذشته معاونتی مرتبط با حوزه‌های فرهنگی و هنری در شهرداری قوچان وجود نداشت، گفت: در ساختار جدید و تأیید شورای شهر معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قوچان ایجاد می‌شود که سازمان‌های زیرمجموعه آن می‌توان در گسترش این فعالیت‌ها نقش ایفا کنند.

شهردار قوچان با بیان این مطلب که در سال گذشته شورای شهر اهتمام خاصی به باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری داشته و اعتباری به آن اختصاص دادند، بیان کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای حوزه ورزشی 60 میلیون تومان بود که با افزایش 25 میلیون تومانی به آن، در حوزه فعالیت‌های ورزشی 85 میلیون تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در بودجه 94 شهرداری علاوه بر حمایت از باشگاه شهرداری قوچان از توسعه ورزش‌های محلات نیز حمایت می‌شود، تصریح کرد: باید زمین‌هایی را در راستای ورزش محلات در سطح شهر شناسایی کرد تا فضای ورزش همگانی توسعه یابد.

صالحی‌فرد حضور بازیکنان تیم شهرداری قوچان در دیگر شهرها را به عنوان سفیران فرهنگی این شهرستان برشمرده و تأکید کرد: درصورت راهیابی تیم فوتبال شهرداری قوچان به لیگ دسته سوم به عنوان تیم نخست به ازای هر بازیکن مبلغ 300 هزار تومان و در صورت راهیابی به عنوان تیم دوم به هر بازیکن 200 هزار تومان برای پاداش اهدا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های ورزشی نیز باید در میان قشر بانوان گسترش یابد و مسئولان و شورای شهر قوچان نگاه مثبتی را به ورزش حرفه‌ای و همگانی شهرستان داشته باشند.

۹۳/۱۰/۲۸
حسین جاهدناوخ