روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی


مشعل المپیاد ورزشی کارگران کشور با عنوان « از خلیج فارس تا دریای مازندان » حرکت خود را از 16 بهمن ماه از محل یادمان شهدای شلمچه در استان خوزستان به مقصد استان مازندران آغاز کرده است .
این مشعل پس از عبور از استانهای خوزستان ، لرستان ، مرکزی ، قم ، تهران ، سمنان و در آخرین ایستگاه در خراسان رضوی وارد شهرستان قوچان شد .
این مشعل در قوچان توسط مسئولین و همشهریان قوچانی از محل میدان ورزش قوچان مورد استقبال قرار گرفته و پس از عبور در سطح شهر و محل شهرک صنعتی و امام زاده سلطان ابراهیم (ع) تحویل نماینده خراسان شمالی گردید .
در این مراسم علیرضا قامتی فرماندار قوچان ضمن خیرمقدم به میهمانان با بیان اینکه سیاستهای دولت و توجه ویژه مقام معظم رهبری به ایجاد روحیه شور و نشاط در بین جوانان است ، اظهار داشتند توجه ویژه دولتمردان به جوانان و حوزه های ورزشی و برگزاری المپیادهای اینچنینی فضا را برای راهیابی جوانان در عرصه های بین المللی آماده می کند .
این مشعل بعد از گذشت از استانهای خراسان شمالی و گلستان در پنجم اسفند ماه به استان مازندران رسیده و این المپیاد با حضور 2000 نفر در 24 رشته ورزشی برگزار خواهد شد .














 


منبع : روابط عمومی فرمانداری قوچان
۹۳/۱۱/۲۷
حسین جاهدناوخ