روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

فرماندار قوچان :

به گزارش روابط عمومی فرمانداری قوچان : علیرضا قامتی فرماندار قوچان و تعدادی از مسئولین شهرستان با حضور در آموزشکده فنی شهید رجایی قوچان با دانشجویان دیدار نمودند.

علیرضا قامتی فرماندار قوچان دانشجویان را ارزشمندترین افراد جامعه خواند و افزود : 
دانشجویان محوری ترین نقش را در جامعه عهده دار هستند و بزرگترین خصیصه هر دانشجویی داشتن ذهن خلاق و پرسشگر است که با پرورش آن می تواند سرنوشت هر جامعه ای را تغییر دهد .
وی گفت : دانشگاههای ما با کمبود امکانات فراوانی روبرو هستند ولی باید با گسترش حوزه های کارگاهی و آزمایشگاهی آن را تقویت نماییم تا خروجی این دانشگاه ها کاربردی تر و مفیدتر برای جامعه باشد .
فرماندار قوچان افزود : 
آموزشکده فنی قوچان دارای 1100 دانشجو در7رشته تحصیلی درمقطع کاردانی و 2 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی است و تاکنون بیش از 3000 فارغ التحصیلی داشته است که در آینده ای نزدیک جهت گسترش و توسعه فضای آموزشی پیگیر تخصیص 20 هکتار زمین برای این آموزشکده هستیم و امیدواریم با حضور ریاست دانشکده فنی کشور در قوچان ، شاهد راه اندازی دانشگاه فنی خواهران نیز باشیم . 
وی با اشاره به در پیش رو بودن دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز در سال جاری گفت : دانشجویان ما نخبه های هر جامعه هستند و با تحلیل و تجزیه و یک انتخاب آگاهانه ، فردی را انتخاب می نمایند که بتواند در سرنوشت آنها و کشور تاثیرگذار باشد . 
در پایان این مراسم از کوهستانی ریاست بازنشسته آموزشکده و تعدادی از دانشجویان برتر در رشته های مختلف تقدیر و قدردانی گردید .

 
 


      
منبع : روابط عمومی فرمانداری قوچان
۹۴/۰۹/۲۸
حسین جاهدناوخ